viplash Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Hvorfor stoppe på 230V, hvorfor ikke bygge om bilen til et atomkraft verk? nei, se og steng denne tullete tråden. Trådstarter er jo nødt til og være rusa eller dritings når han startet denne.
HeinZ Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 jeg har lest mange rare tråder men dette er det dummeste jeg har sett. hva er vitsen. så mye man kan bruke penger på og så velger du dette.
fosland Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 øøhh...? sliter litt med å skjønne poenget her, eller hva som evt er morsomt..
-Anders- Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Hvorfor møkka-tråder som dette ikke blir stengt skjønner jeg ikke. Da tråder om en stjålet bil til en av brukerne her inne blir stengt på flekken.
Bromle Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 tulletrå? hvis det va en tulletrå ville jo ikke så mange ha svart?! Det betyr jo at dere er intresert xD Altid hyggelid med andres meninger:) Stå på folkens xD
bmwe_e36 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 stakar, tenk å synke så dypt!! blir bare tull me søple poster som denna.
knut_olestad Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Om det irriterer at denne posten ligger her er det jo bare å la være å skrive, så forsvinner den rimelig kjapt
bmwe_e36 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 det gjør de, gått forslag;) tror vi satser på den:)
NiklasJa Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Kan du gi meg en god grunn til å bumpe denne? Elgammel tråd... Forresten morsom påfunn av trådstarter det her. Veldig originalt og dagens latter.
Omnislash Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Hehe, jeg ler.. At folk i det hele tatt GIDDER å la seg provosere.
oddis Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Haha, for et opplegg. Skulle det være et reelt behov for mer ampere holder det å paralellkoble to eller flere batterier, og evt putte på en svær kondensator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå