Bromle Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Hei Har en BMW 320D som jeg skal oppgradere strømnette i Synes at det er lite krutt i 12volts nette i biln og 24volt er jo mere relevant for mine oppgraderinger Har oppgradert: Ny GPS, cruise controll, radio/CD spiller, lys, handsfree og spenningsregulator for 24volt anlegge SE BILDER! Har overhalt motoren med dette kitte fra GS Spenningsregulatorn GPS Cruise controll Lys Skal også ordne sikkelig landstrøm tilkobling som jeg skal bruke nor jeg er på campingtur Dette er et sykt rått prosjekt som jeg bare følte måtte jøre noe annerledes Kom gjerne med forslag til prosjekte mitt:) Og synspunkter:)
Hansh Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Spøk eller satt marinisert motoren og satt den i en båt? Heller mot spøk da..
kjell-vidar Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 trur det hadde vært bedre å fådd spenningsregulatorn kalibrert før du brugt det
TurboX Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 ...Visste ikke at det var John Deere som produserte dieselmotorene til BMW.. Sikter til bildet med overhalingsdeler
Bromle Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Ja kansje det har vorre noe:) En BMW sjark Må vel bli neste prosjekt
E36Cab1 Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Dette har eg vanskeligt for å sjå nytten av?!? Skal du legge opp nye ledninger med tynnere kvadrat også da ?
Boen Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Jeg liker spesielt godt spenningsregulatoren og lysoppgraderingen Hvor får man kjøpt de lyktene? Er det hella? Kunne tenkt meg litt bedre lys på min også. Men de er vel kanskje ikke å få til 12V?
Bromle Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Ja tror det er muligt å få slike exenon lykter på 12v:) Har kjøpt de på felleskjøpet:) Mye for pengene:)
kjell-vidar Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 skal du ikke kjøpe trelister, så den får"sjark" looket i dashbordet:-P
Bromle Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 GPS er kjøpt hos http://www.navy.no/ da disse GPS er bedre en de orginale hos bmw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå