Gå til innhold

Fjerne Hjulbrønn E36


rolfuzz
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en endring i karosseriets struktur..

Så jeg ville ikke gjort det uten å sjekke opp om det faktisk er lov..

Ja det er det jeg tror jeg også så hadde tenkt å ta meg ein tlf te vegvesenet men dei e jo så FIRKANTA at e jo nesten umuligt å få noe vetigt svar:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du rett i..

Vanskelig å si.. Ville egentlig bare trilla meg en tur inn til han på teknisk jeg altså, og snakka med han face to face.. Er jo ikke noe farlig å spørre.. Kan ikke SKJØNNE at den skal ha noe å si sikkerhetsmessig sett, men det kan jo hende det blir litt endringer i stivheten om man tar den vekk? Burde såfall kunne sveise i noe?

Uansett, å hogge, skjære og sveise i karosseriet er karosseriendringer, og skal besiktiges av biltilsynet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du rett i..

Vanskelig å si.. Ville egentlig bare trilla meg en tur inn til han på teknisk jeg altså, og snakka med han face to face.. Er jo ikke noe farlig å spørre.. Kan ikke SKJØNNE at den skal ha noe å si sikkerhetsmessig sett, men det kan jo hende det blir litt endringer i stivheten om man tar den vekk? Burde såfall kunne sveise i noe?

Uansett, å hogge, skjære og sveise i karosseriet er karosseriendringer, og skal besiktiges av biltilsynet..

Ja må nok ta turen bort å hørra me dei:D

Hadde tenkt å sviesa i ei rett plata sånt så dei fleste gjør.

Eg ska gjøra detta fordi eg ska bygga oksos anlegg då må det fjærnast:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :lol:

Men hvis du endrer noe..

Teoretisk sett er valsing en slik karosseriendring, men som regel går det bra.. Likevel KAN du få påpakning på valsinger som har gjort skjermen om til ett tynt knivblad.. Slikt noe kan fotgjengere skjære seg på :roll:

Hvorfor tror du front og bakfanger, sideskjørt, vinge og bakrutesenker samt bredding må besiktiges? Karosseriendring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hva du skal bygge for slags eksosanlegg det? Skal du ha 2 på hver side plassert nærmere midten?

:-k

Jeg har kjøpt meg E46 M3 eksos anlegg:D

Hadde ein E46 M3 inne på jobb i går då så eg på hjulbrønnen der, å den va del i 2. så tok noen bilder av det så eg har litt å visa te dei k kukane på BT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...