Efen Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 det er jeg ikke helt sikker på, men mener den hvertfall var svart metallic
dieseldorf Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 kan du ikke sjekke ut det da? skal vell stå på en av støtdempertårna et sted.
Efen Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 skal sjekke det opp i morra =) er ikke hjemme akkurat nå
Efen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 var nede å skrudde på bilen i stad, men glemte jo selvfølgelig å se etter men skal skru i morra også, da skal jeg ikke glemme det
Efen Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 fant ingen farge kode jeg :( men nå er alt av deler skrudd av bilen, så har igjen masse deler, så å si alt av interiør, dashbord, instrument, termostat, starter, dynamo, bateri, hjerne, DTM bakpotte, dører, manifold osv... bare å spørre om det er noe dere lurer på har også X4 hjul med vinterdekk på. Er stålfelger, men dekka er bra bare å komme med bud om det er noe dere er interisert i. kan også ringe eller sende meg sms på : 40470062
Borgen Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Hei! er interiøret svart? i så fall trenger jeg begge delene av midtkonsollen og fremste delen av teppe.
Efen Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Bump. fortsatt masse deler igjen, bare å spørre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå