warem Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Helt ny seidl frontfanger selgest. ikke vert montert på bil. ikke lakkert. selgest 2000kr
bmw318tds Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 hei kan være interessert i fronten din mn er det orginal seidel eller er det bare flash???
marararius Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Ja, men hva vet jeg. Syntes 2000 kroner virket mye for den, men er vel fordi jeg ikke liker den fronten. De bilene jeg har sett med den fronten har vært sykt dårlig passform på også, men nå vet ikke jeg mer enn det.
warem Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 folk har forskjelig smak, den passet ikke på min cab...
inetherese Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Jeg vil, jeg vil Hvor holder du til forresten?
djscream Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 jeg ga 3500 kr på superstyling for denne fangeren, så jeg kan ikke si at dette er dyrt. Men utrolig dritt fanger ang passform til den ene lykta for meg da, Så ble jo bimmern min totalt ribba for deler av en duste tyv, så nå skal jeg ha en ny fanger!
warem Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 jeg ga 3500 kr på superstyling for denne fangeren, så jeg kan ikke si at dette er dyrt.Men utrolig dritt fanger ang passform til den ene lykta for meg da, Så ble jo bimmern min totalt ribba for deler av en duste tyv, så nå skal jeg ha en ny fanger! hei. mulig du kjøpte en kopi av seidl fangern siden d var dårlig passform... send meg pm hvist du er innteriser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå