Oveif Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Hei. Bilen min er originalt en 318is, men er byttet til en m50b20 motor.. Jeg skal nå bestille en tomgangsregulator og lambdasonde til bilen.. Begge disse 2 delene er annerledes før 9/92 og etter 9/92.. Så hvordan kan jeg finne ut når denna motoren er produsert? Skal d være et motornummer en plass der dette står? Hvor kan jeg isåfall finne motornummeret på en m50 motor?
Glenno Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Skal vel stå et nr på blokka, muligens under insuget eller om du er under bilen mener jeg det kansje står noe ved siden av manifoilden mot torpedoveggen husker jeg ikke feil? Edit: har du vanos?
Oveif Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Okei, takk for svar! Skal prøve og sjekke i morgen og se om jeg kanskje kommer meg under bilen også.. Har ikke vanos nei....
Glenno Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Ikke vanos, da regner jeg med den er fra før 9/92. Noen andre som mener det samme her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå