Gå til innhold

vist noen kjenner xato89 eller du selv ser dette!!!


-Marius-
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg send pm og ringt deg uten svar. Pakken jeg sendte har lagt på postkontoret ditt i 2 uker nå. Fint om du kunne hentet den, slik at den ikke kommer i retur til meg og eg må betale 500 kr i frakt tur/retur.

Venligst gi beskjed om noen kjenner vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, helt sikker, ganske surt at eg må betale 500 i frakt :cry:

Jeg ville hels ha forskudd betalt alt, men da vedkommende ønsket postoppkrav var jo det greit da det er tryggere for han, så ser egentlig ikke noe problem i det da. Men det det gikk dårlig for meg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Tønsberg-distriktet, han solgte meg en bakrutesenker til E34 som ikke passet ordentlig. Skal ta min del av skylden da jeg ikke passet på å prøvemontere den, kan visst ikke stole på noen. Har dessverre ikke flere opplysninger å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har full adresse og tlf. Tlf har vært avslått i sammenhengenden i 1,5 uke.

Vist noen bor i nærheten av nøtterøy og vil ha en e36 m3 fanger for 2006,- så er det bare å gi beskjed så skal dere får sendingsnummer.

Men regner med at den snart er på vei vestover igjen. den har jo lagt på postkontoret i over 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har full adresse og tlf. Tlf har vært avslått i sammenhengenden i 1,5 uke.

Vist noen bor i nærheten av nøtterøy og vil ha en e36 m3 fanger for 2006,- så er det bare å gi beskjed så skal dere får sendingsnummer.

Men regner med at den snart er på vei vestover igjen. den har jo lagt på postkontoret i over 2 uker.

Blir returnert tilbake til avsender etter 14 arbeidsdager vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...