raymotor Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2106713 jeg lurer å gi ett bud på denne, noen forslag på va jeg burde gi? noen som vet om bilen?
Torbjørn E39 Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Ikke noe annet enn at jeg har sett den tilsalgs hos Steinkjer Bil som er det lokale bmw verkstedet på Steinkjer. Tror han som eier den M5 jobber på Steinkjer Bil enten som selger eller på verkstedet og er i slekt med enten eier eller verksmesteren. Selve M5 har vært varebil som han skriver, tror også den har gått en del år i Nord-Trøndelag, usikker på hvor mange eiere som har vært på den men tror iallefall 3 i Nord-Trøndelag. Mer om selve bilen vet jeg ikke, men du får sikkert en fin prat om bmw med nåværende eier (Tror kanskje eier av M5 driver litt med import av bmw på si)
raymotor Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 oki, får ta å ringe han ja, men va ligger stasjonsvognene i pris kontra sedan?
EBørøsund Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Stemmer det Torbjørn sier. Sønn til han som eier Steinkjer Bilsalg som har den, han jobber også der. Kjøpt bil av han tidligere og meget seriøs kar, og tar godt vare på bilene sine. Har vært ut å prøvekjørt bilen, og virker veldig bra, thaight og fin bil, så tror ikke det er noe fare med å kjøpe denne bilen;)
raymotor Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 oki, fint å høre så flott ut på de få bildene iallefall.. skal få flere imorgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå