Gå til innhold

sprøytelakkering av bil?


bmwess
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har helt lik kompressor som deg og den kan jeg fint sprøytelakkere med.

hvor mye ga du for din?[/quote

Har også lik som din, den ga jeg 2000kr for helt ny på Torshov. Har sett den på finn.no nå for 1500kr ny. Den leverer også 356liter i minuttet, noe som er ganske bra for en kompressor på 50liter. Mange kompressorer på 50 liter som er dyrer og leverer langt lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går jo ann å kobla til en enkstra trykktank jeg har selv en 200l acumulator tank som eg skal koble til om det ikkje rekker med det trykke eg alerede har til å lakere bilen.

Jeg skal lakke alle fangere dører panser bakluke osv i en lakeringshall jeg har tilgang til men tengte eg sko ta resten av karosseriet med den kompressoren eg har stående!

Hvis eg skal koble opp en ekstra trykktank til kompressoren min. er det mulighet å kuble den til det ene uttaket jeg har på kompressoren eller er det tilbakeslagsventil i utaget på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har helt lik kompressor som deg og den kan jeg fint sprøytelakkere med.

hvor mye ga du for din?[/quote

Har også lik som din, den ga jeg 2000kr for helt ny på Torshov. Har sett den på finn.no nå for 1500kr ny. Den leverer også 356liter i minuttet, noe som er ganske bra for en kompressor på 50liter. Mange kompressorer på 50 liter som er dyrer og leverer langt lavere.

Oki ja eg ga 2000.- for min og så det e ikkje gale det syns nå eg. kanonfornøyde me an te nå!

Eg va innom ein bocsh forandler og såg på denne og selgeren der sa at men fekk ikkje disse kompressorane billigare en hos han og an sko ha 2600.-

Så alle så bor i stavanger og trenge hobby kompressor. Kjøp på SØRBØ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVLP sprøyter krever opp til 400l i min, så jeg hadde ville sjekket litt før jeg begynte.

Du kan jo eventuelt kjøpe en gamlere utgave som krever høyere trykk men mindre mengde..

Er både iriterende og vanskeligere å få de bra med for lite luft.

Når kompresoren går for fult blir de også mye mer kondens og de vill du ikke ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...