Glennski Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Hm, det er nok litt vanskelig å bytte ledninger ja, men det er ikke nødvendig. Neste punkt blir da å sjekke låsemotoren på bagasjelokket og sjekke om alle ledningene er tilkoplet på den. Om det er iorden ligger det et brudd i den klysa nederst til venstre. Se nøye etter, er mange ledninger der
badsha Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 takk for gos svarene dine:) har sjekka ledninger ser ikek noe brudd, men har sjekka når jeg drar på låssylynder motoren i bagasjen så funker hele sentrallåsen:S:S: er så merklig, men hvordan finne hvor jeg har brudd???
Glennski Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Kan jo hende at låsemotoren har "satt" seg da. Prøv å smør den opp litt med 5-56 eller noe lignende. Du kan jo også måle på motoren om den får signal idet du låser døra.
badsha Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 neida motoren var smurt og gikk fint den:) er bare ikke sikker på om den får signaler, slik at d kan være som du sier brudd ett eller annet sted.. men hvor:S??
Glennski Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 neida motoren var smurt og gikk fint den:) er bare ikke sikker på om den får signaler, slik at d kan være som du sier brudd ett eller annet sted.. men hvor:S?? Da er det nesten bare å begynne å feilsøke på ledningene da. Ikke godt å si hvor.. Begynn å følg ledningene fra bagasjelokket og frem til førerdøra. Siden både bagasjelokk og førerdør har blitt tatt av, så kan jo feilen ligger flere steder, men i hovedsak gjennomføringene til døra og bagasjelokket
Fliid Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 er ingen mikrobryter i bagasje lokket fra hva jeg husker, å vri om nøkkel der aktiverer dermed aldri sentrallås. Om du aktiverer sentral lås ved og tvangskjøre motor i luke, så er motoren gåen. Da er altså forbindelsen til sentrallås systemet helt (ingen kabelbrudd!) Om du har vrir om nøkkel i førerdør og kun bakluke er den som ikke reagerer på signalet til sentrallås, så er motor i bagasjeluke gåen. Noen som klarer og se hva som er gåent i dette tilfellet? ; )
badsha Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 takker;) men jeg satt å slo litt på ledningene på bagasjelokken, og dermed plutselig fungerer sentrallåsen oxo på bagasjen! MEN igjen så funker ikke nå bensinlokk låsen:S
badsha Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 er garantert et brudd, da jeg rørte på ledningnen, så får se på de;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå