Anders_w Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Skal ta ut min havarerte m20b25 motor i helgen. har MASSE m20 deler så trenger du noe så hyl ut.! det som har skjedd med denne er brekte ventiler.. litt usikker på årsak men som sagt skal skru i helgen så da ser jeg det:) mest sannsynelig regreim som har hoppet over en tann.. så med andre ord tviler jeg på at topp, blokk, stempler er i orden.. men det ser jeg i morgen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 hei ser di nyeste m20b25 har en føler rundt pluggledning nr6, med et 3 polet stikk.. har du en slik kabel med føler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 heiser di nyeste m20b25 har en føler rundt pluggledning nr6, med et 3 polet stikk.. har du en slik kabel med føler desverre.. er kun pluggledninger jeg ikke har lenger.. skal si ifra om jeg skulle finne en. har så mye jeg nesten ikke vet om.. hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 har aldri sett slike før.. sikkert nyere enn 88 som har dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 har aldri sett slike før.. sikkert nyere enn 88 som har dem. Det kom på facelift e30 og er en sensor for tenningsbank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå