bmwcomeback Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 sats på å få elementene felt inn i kassa, ikke inne i den. og spillende mot ryggen. lag heller plexiglass på baksiden om det var det du tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 nei nei plexi er slett ikke no møst veit du:) hehe skal prøve å få til det jeg:) altså elemente stå utover:) også port som går inn i det hølet til skiposen? men skal jeg bare ha et rom i hele kassa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 du kan bygge med to rom, og så lager du avlange porter inntil deleveggen på hver side, og bygger en trakt utenpå de. studer litt ferdigkasser, på bilradiospesialisten, så ser du hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 du kan bygge med to rom, og så lager du avlange porter inntil deleveggen på hver side, og bygger en trakt utenpå de. studer litt ferdigkasser, på bilradiospesialisten, så ser du hva jeg mener. sånn som dette eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 bygg en sånn og så monterer du en 4 kantet trakt som går inn i skiluken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Det spillte dårligere på min når je snudde kassa innover. Og det hjalp mye med å ta bort den isolasjons matta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 spiller ikke dårligere, B3kk15 men den vil ikke romle så mye, det blir mer punch og ikke romle romle skramle skramle, kanskje derfor den høres lavere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå