Polardego Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Har da endelig fått tilsendt prisene på Supersport sine senkesett. Disse er av god kvalitet og produsert i Tyskland. 2 års garanti og selvfølgelig Tüv-godkjent. Skal du ha et rimelig og STIVT sett så er dette settet. SPAX RSX er noe av det beste jeg kan tilby av justerbare senkesett pr. idag. Men sine patenterte 28 trinns justerbare dempere som bak har en skruknott nede på demperen (slik at man slipper å demontere for å justere). Håndlaget i England. SPAX leverer også fjærer til masse eldre biler, noe som sikkert vil intressere endel av dere. Har ikke fått hele oversikten men det kommer. Send en PM så skal jeg sjekke opp. SPAX har også senkefjærer med RSX dempere. Kjører med SPAX RSX på min Golf 1 GTI banebil og har det underveis til min BMW 316 E21. Følgende modeller leveres: Modell A: Justerbart foran, senkefjærer bak Modell B: Justerbart foran/bak SPAX RSX: Justerbart foran/bak og 28trinn justerbare dempere. Priser Supersport/SPAX justerbart: BMW 1-serie E87: Modell A: 4815,- Modell B: 5030,- SPAX RSX: 9600,- BMW 3-serie E36: Modell A: 3960,- Modell B: 4300,- SPAX RSX: 9600,- BMW 3-serie E46: Modell A: 4200,- Modell B: 4500,- SPAX RSX: 9000,- BMW 3-serie E90: Modell A: 5030,- Modell B: 4500,- SPAX RSX: 9600,- BMW 5-serie E39: Modell B: 5350,- SPAX RSX: 10 200,- BMW 5-serie E60: Modell B: 5350,- BMW 5-serie E61: Modell B: 4815,- MINI: Modell B: 4275,- SPAX RSX: 9600,- BMW Z3 R/C: Modell A: 3960,- SPAX RSX: 9100,- Disse settene kan bestilles opp stykkvis mot et lite portotillegg. PM eller bestilling@partsandretards.no
rolfi Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Pris på Spax til E21 da? 320/6 Og er det korte dempere framme?
Polardego Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 Pris på Spax til E21 da? 320/6 Og er det korte dempere framme? Har som skrevet ikke fått oversent oversikten fra Spax enda, men skal sende deg en PM nå det ankommer. Jeg vet at mitt sett med RSX dempere lå på ca. 6 lapper.
Polardego Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 E30? 60/40? Da er det like greit med FK sine fjærer, de har jeg iallefall priser på nå og er av meget bra kvalitet. Samme spesifikasjoner som H/R. På tilbud til 1390,-
Polardego Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 pris på e34 1989 525 Vi er i feil tråd når det gjelder FK, men samme pris som E30 kr. 1390,- Valgfritt 40/40-60/40-75/40 Kan også leveres med dempere til 2900,-
Polardego Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 model B, er det med dempere da? hvordan er stivheten? Supersport er STIVT... Har hatt det på Golf 1 med seriøs senk, og ja det er STIVT... Men det som er fint med Supersport er at de holder seg... Solgte mange sett tidligere og ikke en reklamasjon... Hadde på denne bilen her blant annet.
Eksos Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 FK demperenne, er det gassdempere? Har Supersport sitt sett med 60/40 nå, men vil gjerne bytte til gassdempere, og kanskje også til noe som ikke er fullt så stivt.. Er FK fjærenne vesentlig bedre enn supersport? Fint om du legger ut prisen på RSX settet til E30 når du får den
Polardego Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 FK demperenne, er det gassdempere?Har Supersport sitt sett med 60/40 nå, men vil gjerne bytte til gassdempere, og kanskje også til noe som ikke er fullt så stivt.. Er FK fjærenne vesentlig bedre enn supersport? Fint om du legger ut prisen på RSX settet til E30 når du får den Det kan du få med engang om du vil, 5800,- koster det med SPAX RSX. FK har samme spesifikasjonene som H/R.
Eksos Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Det var jo ikke så helt på trynet.. Bra saker eller? Kan sammenlignest med noe kanskje? Har ingen erfaringer med dette merket.. Dersom spax er nivået over FK, er det også bedre enn H/R? (betaler vell gjerne en god sum for merkenavnet når det gjelder H/R)
Polardego Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Det var jo ikke så helt på trynet.. Bra saker eller? Kan sammenlignest med noe kanskje? Har ingen erfaringer med dette merket.. Dersom spax er nivået over FK, er det også bedre enn H/R? (betaler vell gjerne en god sum for merkenavnet når det gjelder H/R) Vel, nå skal ikke jeg drive å rangere ting. Tyske varer har som regel litt større status, det betyr ikke at de er bedre. Jeg har selv SPAX RSX på banegolfen min, og det er stivt som fy. Lett å justere med den lille knotten på fjærbeinet bak. Har FK også, og det er bra det også ikke tvil om det. Men det er en grunn til at SPAX koster mer på suspentionkitta.
Eksos Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Takk for kjappe svar! Tar nok kontakt senerre, må bare få opp summen på konto igjen først (Nytt interiør og org. alpina hjul koster..)
Polardego Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Takk for kjappe svar!Tar nok kontakt senerre, må bare få opp summen på konto igjen først (Nytt interiør og org. alpina hjul koster..) Har snust litt på Alpina-hjul selv så jeg vet hva de koster ja... Bare å gi beskjed, så skal jeg ordne det du måtte trenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå