MonsterE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 oki..tusen takk for tips:) vet du ka det kommer på pris sånn ca for alt? for ringene og trykkbryteren og slikt? får eg bare kjøpt dette hos bmw eller e det noen andre som selger det? noe i bergen kanskje?
E46Johnny Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Ved en kjapp sjekk hos GS ser det ut som du kommerlangt med noen hundrelapper. Delene er ikke dyre, dyreste delen jeg kjøpte var oljetrykkbryteren som jeg betalte under 200 kr for, ser den er billigere hos GS men at det er mulig at det er flere typer. Jeg bytta også oljefilter.
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Når du bytter olje og filter så pleier O-ringen til lokket å følge med. Samt 2 små o-ringer som skal tette lenger nede på filterhuset. Kan godt være at de som har byttet tidligere har slurvet med å bytte ut disse.. Evt at filterlokket har blitt skrudd for hardt til slik at o-ringen har lagt i klem. Skal kun skrues til med 25nm
MonsterE46 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 ok. tusen takk:) jeg ska opp på gsbildeler i bergen å få kjøpt delene i dag.. Dere vet ikke om ett verksted her i Bergen som kunne byttet dette for en ok pris da?
MonsterE46 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 ingen som vet noe om ett verksted i bergen som kunne byttet delene? Eller en ingen kar fra bergen her som har litt peiling å kunne gjort det for litt cash?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå