Rayen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Hei..legger denne ut for en kompis Bilen er helt orginal men selges no då han trenger en større bil.. Har selv kjørt bilen og synes den er tight og fin.. Bilen står i Bergen Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16390850 Mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Bumper denne.. ingen som er intressert i en orginal is med lav km? pris diskuteres ved hurtigavgjørelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Rart den ikke er solgt. Men mulig automatkassen har noe med det å gjøre... Fin bil til grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Spørs nok om det er automatkassen som gjør det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 var jo det jeg sa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Ja ser det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 hehe...ja.. er nok automat kassen som bremser det... bilen er i helt orginal stand og ser ganske fin ut..ikke noe bulker eller rust eg har lagt merke til.. så tror det er en bra bil dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Denne er vel ikke til salgs lenger fikk jeg beskjed om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg