Blyfri Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Hei, lurer egentlig på hva som gjør at m5 har andre senkesett enn div. andre e34 modeler, med tanke på hvor mye ombygging som er av disse skulle man jo tro de var ganske like... Er jo ofte flere tusen i forskjell fra et sett som skal til en M5 og sett som skal til f.eks en 525... Er mest nysgjerrig da jeg ser etter senkesett til min M5 og la merke til pris-forskjellene:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Hei, lurer egentlig på hva som gjør at m5 har andre senkesett enn div. andre e34 modeler, med tanke på hvor mye ombygging som er av disseskulle man jo tro de var ganske like... Er jo ofte flere tusen i forskjell fra et sett som skal til en M5 og sett som skal til f.eks en 525... Er mest nysgjerrig da jeg ser etter senkesett til min M5 og la merke til pris-forskjellene:P Er vel flere grunner tenker jeg. En m5 er kanskje litt tyngre? blir brukt på en annen måte/hardere? en m5 skal jo ha litt andre kjøreegenskaper enn en 525.... Men når alt kommer til alt så skal du ikke se bort ifra at alt er likt, men at de melker ut litt ekstra av m5 eierene... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hehe, nei tanken om m5-melking slo meg også Hadde uansett FK Königsport settet i tankene, fant det her: AutoBB Er ikke store forskjellen her da men har vært det på andre sett jeg har funnet. Uansett så er min M5 ombygd så det er vel sikkert hipp som happ hvem jeg bestiller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Bumper denne bare for å se om det er noen som vet noe, slik at jeg får brukt det jeg bestiller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå