Kash Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Hadde en siste sjekk av ting før eu-kontroll så god timing, alle individuelle lys fungerer, batteriet er tipp topp, og jeg testet en bryter jeg hadde liggende så det er ikke den. Noen som vet hva dette er før jeg setter himmel og jord i bevegelse i morgen? Beklager bildekvalitet http://www.youtube.com/watch?v=rBp1pR6bxeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 haha morsom lyd:p Høres ut som et relee som henger seg:...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 I boblen min, så begynner nødblinken slik som dette når det er en elektrisk feil. I mitt tilfelle var det viskermotoren som jordet seg i cdspilleren og kortsluttet sikringen til kretsen. Poenget var vel at releet for nødblinken også indikerer elektriske feil i systemet. Jeg ville startet med å sjekke alle sikringene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Blinklysrele, hadde samme feilen på min. Sjekk også alle kontaktene i underkant av bryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kash Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Blinklysrele, hadde samme feilen på min. Sjekk også alle kontaktene i underkant av bryteren. Husker du eller noen andre hvor den sitter evt. hvordan den ser ut (farge)? Var ute og sjekket alle rele i motorom og under baksete, men fant det ikke. Hvis noen vet hvor man får tak i serienummer hadde det vært gull, nybegynner her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Venstre i motorrom. Høyt svart rele. Tips: få en kamerat til å sette på nødblinken, og hør hvor lyden kommer fra. men ikke la det stå på for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kash Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Funnet rele og prøvde ett annet på hoggern, samme greia, endte med å kjøpe ny bryter også da det visst skal være konstant lys i den, men det kommer ikke på i det nye heller. Når jeg spurte om evt. nytt rele på bmw nevnte de spesielt hengerfeste, da er det jo 1+1 at hengerfeste har noe med det releet å gjøre, og det brukte jeg for ikke lenge siden, så da har kanskje noe skjedd rundt det. Noen som vet om det blir satt inn rele spesifikt under ettermontering av det? Hvis det er rele til hengerfestet hadde det vært greit å dratt det ut og se om noe skjer. Ang. lyden så kommer det fra inni instrumentpanelet, der tikkingen kommer når en blinker hvor det enn er (clueless) Mye greier, men sånn er det når en er hobbymek, setter pris på hjelpen folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå