Gå til innhold

Nødblink-feil - e34 *LØST*

Kash
 Share

Anbefalte innlegg

I boblen min, så begynner nødblinken slik som dette når det er en elektrisk feil. I mitt tilfelle var det viskermotoren som jordet seg i cdspilleren og kortsluttet sikringen til kretsen.

Poenget var vel at releet for nødblinken også indikerer elektriske feil i systemet. Jeg ville startet med å sjekke alle sikringene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinklysrele, hadde samme feilen på min. Sjekk også alle kontaktene i underkant av bryteren. :)

Husker du eller noen andre hvor den sitter evt. hvordan den ser ut (farge)? Var ute og sjekket alle rele i motorom og under baksete, men fant det ikke. Hvis noen vet hvor man får tak i serienummer hadde det vært gull, nybegynner her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet rele og prøvde ett annet på hoggern, samme greia, endte med å kjøpe ny bryter også da det visst skal være konstant lys i den, men det kommer ikke på i det nye heller.

Når jeg spurte om evt. nytt rele på bmw nevnte de spesielt hengerfeste, da er det jo 1+1 at hengerfeste har noe med det releet å gjøre, og det brukte jeg for ikke lenge siden, så da har kanskje noe skjedd rundt det. Noen som vet om det blir satt inn rele spesifikt under ettermontering av det? Hvis det er rele til hengerfestet hadde det vært greit å dratt det ut og se om noe skjer.

Ang. lyden så kommer det fra inni instrumentpanelet, der tikkingen kommer når en blinker hvor det enn er (clueless) :lol:

Mye greier, men sånn er det når en er hobbymek, setter pris på hjelpen folkens :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...