nimitz Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Satt og leste litt i instruksjonsboken og fannt et sted der det sto at utv speil på fører siden skulle automatisk stille seg ned ved rygging. Forstod det slik at når gearvelger sattes i R så skulle speilet stille seg ned slik at man så for eksempel kant sten. Dette skjer ikke på min E39 2001 mod. Er dette standar eller ekstra utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Vil tro dette er ekstrautstyr. Jeg har dette på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Jeg har også dette på min E39, men det kommer helt an på i hvilket stille bryteren som du veksler mellom høyre og venstre speiljustering står i, når du setter bilen i revers! Prøv å still på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 det er passasjer speilet som justerer seg, speilbryteren må stå til venstre mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 det er passasjer speilet som justerer seg, speilbryteren må stå til venstre mener jeg. Ja, det er det som står i boken også. Da må det være extrautstyr eller feil på min for det fungerer i hvertfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 prøv å sett den i revers samtidig som bryteren står til venstre, og juster speilet, så ser du om det justeres tilbake når du tar den ut av revers igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå