Chris_325iM Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Har 1 h. førerdør og 1 v. bakdør til E34. Selges grunnet ekstrem plass mangel! Pris: til den symbolske summen på 200,- for alt samlet! Dørene er rustfrie, men det er en p-bulk på begge dørene... Har en eske med ruter og lister som hører til dørene som selvfølgelig følger med ved salg... også speil til framdøra, i samme blåfarge, mener det er avusblå. tror det er el. just. m/varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Magne Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 e da rust på dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 nei, de er rustfrie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Hvor mye for førerdøren? Går fint å sende den med posten, skulle jeg tro. Gi pris inludert frakt. Gjerne på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Magne Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 e da nåke so mangla på dei?.. og har du fargekoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 jeg demonterte dørene for 1 år sia, så husker ikke hva som mangler og ikke, men lister og vindu, vindusheiser og dørhåndtak var på... Fargekoden står ikke på dørene, men de blå mener jeg er avus blå og den svarte ser ut til å være diamantsvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Er det ingen som har en E34 som trenger en ny dør eller 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Hadde vært koselig det. Hvor sånn ca ligger drøbak i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Drøbak ligger 40min sør for oslo, 20 min Nord for moss... hvis det hjelper på retningssansene Du har jo sangen: "Drita full før Drøbakssundet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå