SanMiguel Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Denne kom for salg i 2004, og har ikke hdmi inngang engang! Man får jo en NY plasma skjerm som er hundre ganger bedre enn denne for 6000kr! Jeg bruker ikke kommentere salgsannonser, men 4000 er jaggu for drøyt... Sånne innlegg som dette er bare LATTERLIG! Og det virker jo ikke som det er for drøyt da jeg har fått bud på 3500 usett av flere stk... hvis DU har så jævla lyst til å kjøpe deg en plasma til NY for 6000 så gjør DU det! vil ihvertfall ha meg frabedt for sånne latterlige kommentarer som dette i min salgsannonse Denna plasmaen er ikke ny pg dette har jeg heller aldri sagt jeg ga 16000,- for den i Ny 2006 og syns ikke det er da dyrt å selge den for 4000 inkludert tablestand til 1500! kongstian87: befinner seg i Vestfold / ved tønsberg. SanMiguel Håper du får høyere bud enn 350.- slik at du kan ha mulighet til å gjøre opp det du skulle betalt meg for snart 1 år siden For å slippe å evt handle med folk som ikke gjør opp gjeld så trekker jeg budet mitt! lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 [quote="For å slippe å evt handle med folk som ikke gjør opp gjeld så trekker jeg budet mitt! lykke til med salget budet ditt på 800 ble aldri notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 solgt for 3700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg