Thomassino88 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 fikk en helt lik mail bare da hadde jeg vinni 10mil dollar
Bjørn 320 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 som sagt så skrev jeg til han luringen at jeg måtte ha noe mer som kunne bevise at mailen var riktig og fikk nettopp svar hehe virker ganske så troverdig egentlig for litt lettlurte sjeler hehe Ikkje verst at dei delar ut til Amerika, Sør-Amerika OG Nord-Amerika Snille folk...
E36Cab1 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Har lagt ut Sierraen min for salg men har ikkje fått annet enn telefonselgere på tråden Bilen er grei den,men neppe et unikt eksemplar(AutoDB-kode: 2105242). Likevel finnes det folk som tydeligvis synst dette : "Hallo, Good Morning, og har du fortsatt har bilen for salg? hvis det er svært interessant i å kjøpe det og kan du beskrive den nåværende tilstand, og Når sist fikk du kjørte den og gi meg beskjed prisen du skal salg det også la meg ha ditt mobilnummer i tilfelle kontakt, og jeg bor på Canada Ontario så ber vi komme tilbake til meg asap.I avvente svar. Min e-post adresse er xxxxxxxxx@googlemail.com Hilsen" Fikk også samme mailen på engelsk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå