Rayen Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Som topic sier.. Om noen har en Mtech bakfanger liggenes så kan dette være intressangt.. Samme med speil.. Send meg gjerne en PM Mvh Raymond..
wabby Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Jeg skal bestille speil og M5 frontfanger fra carparts nå. 2800 + lakkering. Skal ha Schwarz II. De hadde ikke så gale priser.
Rayen Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Jeg skal bestille speil og M5 frontfanger fra carparts nå. 2800 + lakkering. Skal ha Schwarz II. De hadde ikke så gale priser. 2800kr for M5 frontfanger og M speil ???
wabby Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Jeg skal bestille speil og M5 frontfanger fra carparts nå. 2800 + lakkering. Skal ha Schwarz II. De hadde ikke så gale priser. 2800kr for M5 frontfanger og M speil ??? Gikk litt fort i svingene der ja... Det var prisen for fanger, speilene lå 200,- under Koed. Antar at de er på plass og montert ila 3 uker. Yey!
Rayen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Jeg skal bestille speil og M5 frontfanger fra carparts nå. 2800 + lakkering. Skal ha Schwarz II. De hadde ikke så gale priser. 2800kr for M5 frontfanger og M speil ??? Gikk litt fort i svingene der ja... Det var prisen for fanger, speilene lå 200,- under Koed. Antar at de er på plass og montert ila 3 uker. Yey! Ja okei..då skal eg skjekke ka prisen dies er på bakfanger =)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå