Turbo-Tommy Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Har et aldri så lite problem på min 525i med m50 motor. Vindusviskerene,sentrallås og cd-spilleren kutter i hytt og pine. Kan kutte i 1 sek, og de kan slutte å virke i 10-15min. Hva har disse til felles??? Såvidt jeg har fått med meg, er det ikke felles sikring, relê eller jordingspunkt for disse...? Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er viskere, radio, el.speil tilkoblet under baksetet. Det kan være noe dårlig kontakt der i et relee/sikring. Jeg er ikke sikker, men mener at jeg måtte under baksetet for å skifte ei sikring. RS Har et aldri så lite problem på min 525i med m50 motor.Vindusviskerene,sentrallås og cd-spilleren kutter i hytt og pine. Kan kutte i 1 sek, og de kan slutte å virke i 10-15min. Hva har disse til felles??? Såvidt jeg har fått med meg, er det ikke felles sikring, relê eller jordingspunkt for disse...? Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Takker for svar Må være et felles koblingspunkt enten med strøm eller jording til de aktuelle delene skulle en tro. Men etter å ha lest koblingsskjemaet til denne bilen, så hadde ingen av delene felles jordingspunkt såvidt jeg kunne se, og de hadde heller ikke felles strømkilde...? Men skal nedi boksen bak og pitle litt senere idag, så får vi se om det er noe som hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Nei Nei Nei !!!!! NÅ HUSKER JEG !!! Du har framme ved batteriet (hvis du har batteriet framme i motorrommet" en svart liten plastboks på en av kablene fra batteriet. Inni denne boksen er det ei 80Amp sikring som er en metallband med en skrue i hver ende. Det bruker å sprekke rundt skrufestet slik at du får strømproblemer. Denne sikringen gir strømmen til rele-klusteret under baksetet og også til radio og slikt. Jeg er ganske sikker at denne er problemet! Tror den koster 20kr på BMW! RS Takker for svar Må være et felles koblingspunkt enten med strøm eller jording til de aktuelle delene skulle en tro. Men etter å ha lest koblingsskjemaet til denne bilen, så hadde ingen av delene felles jordingspunkt såvidt jeg kunne se, og de hadde heller ikke felles strømkilde...? Men skal nedi boksen bak og pitle litt senere idag, så får vi se om det er noe som hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Flottings. Skal sjekke. Har batteriet fremme ja. Så vi får se om det er noe der. Mange takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Og takk til Mons1 Åpnet den lille boksen, og det åpenbarte seg en sikring som var delt, og lå å gnistret. Så antar at den vil løse problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Flott!!! Håper du ikke slet ut baksetet før jeg klarte å få Alzheimen ut av hodet Bare hyggelig å hjelpe! RS Og takk til Mons1 Åpnet den lille boksen, og det åpenbarte seg en sikring som var delt, og lå å gnistret. Så antar at den vil løse problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå