BMWPower Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Selger mitt M5 E34 Nürburgring understell. Fra 1993mod 3,8L. Komplett fremme & bak med senkefjører. Ukjennt merke på senkefjørene eller hva de senker. Kr 5000,- el. h.b (Demper bak koster ny over 13000kr PR. STK) Her er bilde av høyden på bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Befinner du deg i Haugesund om en uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Til helgen mener du? Da er jeg "dessverre" i Hemsedal og står på brett og skal på Dr.Alban konsert Helga etter det er jeg kanskje i Hgsd ( 13-15 ) Men kan få sendt det ned til Hgsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Dr.Alban konsert Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 me want to bli me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerturbo Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 ser ut som der mangler en hel masse da, servopumpe, elstyring med mere,, har du noe av dette da. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Dr.Alban konsert Haha E jo sjef, back 2 the 90`s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 ser ut som der mangler en hel masse da, servopumpe, elstyring med mere,, har du noe av dette da. .. Servopumpen bruker jeg selv, denne kan evnt. følge med da jeg har en vanlig servopumpe på ekstra motoren min. Elstyring er forsatt på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Dr.Alban konsert Haha E jo sjef, back 2 the 90`s Hehe jaja klart! Eg lo av engansjemang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Kan byttes i 19" felger til E39 eller noe annet kjekkt til E34/E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå