Wildbill Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg har en 97 mod E39 520i Touring. Da jeg kjøpte bilen byttet jeg baklykter og sideblinklys til originale Hella med hvite blinkere. Jeg kjøpte også nytt glass foran (lampen er to-delt på pre-facelift) slik at jeg fikk hvite blinkere der også. Problemet er at jeg fikk feil type tilsendt, de jeg fikk var tydeligvis ment for xenon. Sliter med utrolig dårlig nærlys nå, og tviler på at den går gjennom EU kontrollen sånn. Skulle gjerne ha kjøpt nye frontlamper av facelift type med angel eyes, helst Hella eller tilsvarende kvalitet. Ikke Xenon. Har sjekket på Koed.dk, men er litt usikker på hvilken som er den riktige. Vil ikke ha noe chrome, helst helt standard. Hvite blinkere, angel eyes, ikke xenon. Noen som kan linke meg til det riktige produktet? Evt hvor er det rimeligste og beste kjøpet? En annen ting.. bilen skal på oljeservice, jeg har hørt med Bavaria Autozentrum Gardermoen, men de skulle ha 2500 kr for å bytte olje og oljefilter. Det er vel en enkel sak som hvilket som helst bilverksted kan ordne? (service teller må også resettes)
tigern1984 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Ang. Oljeskift, så mener jeg det kom på rundt 1500 hos SnapDrive her i Bergen. Det var med bytte av kupéfilter og ny olje. Vet de har rabatt for LOfavør medlemmer, så kanskje du kan sjekke hvilke verksted din fagforening har avtale med. Vel og merke hvis du er organisert da.
Wildbill Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Er organisert, dog noe ufrivillig.. hehe. Skal sjekke hos SnapDrive. Takker
Wildbill Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Woohoo... da var nye frontlykter og nyrer bestillt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå