bm3 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Jeg har liggende en stykk ECU med startsperra og chippen som skal i nøkkelen -bud en stykk 325 ECU som er hartge chippet -bud en stk komplett bmw ehm... er ikke helt sikker på hva det er, men noe bmw effektannlegg, hartge eller schnitzer til 325, cat back og mellompotte med catter så har jeg en helt ny MLS toppakning til m50 (2.0-2.5-2.8liter) så har jeg total seal stempel ringer til m50, oxo helt nye har oxo to 325 blokker med innmat, og kammer, ingen topper om nokken ikkje veit korsjen delane ser ut så kan no ej ta ett bilde. jeg kan sende småtinga, men ikkje eksosen, hvis dere ordner frakt på den så ok
bmwJon Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 hei, er interessert i mls-toppakninga og ene blokka..kan du pm'e meg noen bilder?..evt.pris?
bm3 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 oj, her va litt bedre respons enn på aalesund gatebil forumet ja jeg skal se om jeg får tatt noen bilder ja.. kom med bud dere så får høystbydende tinga s50b30 ja fint om dåkke kan skrive buda på PM så jeg greie å holde styr på dei
bm3 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 e30 ? kan ej alldri tenke mej, kanskje noen andre veit ?
bm3 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 ingen som vil ha meir ? ej he mykje liggandes, mykje kamma igjen
bm3 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 desverre bare orginale 325 kammer har forresten en air condition compressor, og den pumpa ved sida av den, kommer ifra en 3.0 m3 men passe sikkert på dei andre modellane oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå