nbnilsson Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Selger gullet mitt pga av overgang til stv. Kan ta veldig billig bmw i innbytte maks 50000kr bilen er stelt å koset med i mitt eie,leveres nypolert og med nye sommerdekk http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= (takker nyteren for 3 fine bilder av bilen) kan vises mellom oslo-tr.heim etter avtale pm eller ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Kan skrive under på at dette er en svært godt holdt bil! Peneste E60 jeg har sett pr dags dato! Hvis interessenter vil ha flere bilder har jeg en haug liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 ingen som trenger autobanracer til sommeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Den aller siste bump før jeg beholder den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg