MrElg Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Hei, noen som vet hva knappen til venstre (S og A) for girstangen på en 750il er for? Har ikke bilde akkurat nå, men det ser ca sånn ut: P R N D 4 3 2 S /\ [] V A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 slik som denne? er det ikke sprotsknapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Der ja, lurer på om det er det det s-en står for, men hva er da a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 er vel sport detta trur jeg. husker jeg hadde en lignende på gamle 325ia'n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 eller er det Steptronik og Automat det står for? bildet er hentet fra en 96? modell 728.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 eller sommer og vinter på tysk?en del automatkasser som har den innstillingen vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 "S"er sport, mens "A" er adaptiv gearkasse. (AGS) Dvs. at kassen tilpasser seg sjåførens kjørestil, veiens underlag og den aktuelle kjøresituasjonen... Nå er det vel standard...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 eller er det Steptronik og Automat det står for? bildet er hentet fra en 96? modell 728.. steptronik er når man kan vippe spaken frem så girer bilen opp. vipper man tilbake så girer den ned. når den står i D så vipper man spaken et hakk til venstre. da står den i sport. vipper man den frem eller tilbake der så girer men opp og ned selv. da står det M i dashen (manuel) da kan man gire opp og ned som man selv vil fra 1 til 5 gir. slik ser steptronic giret ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 eller er det Steptronik og Automat det står for? bildet er hentet fra en 96? modell 728.. steptronik er når man kan vippe spaken frem så girer bilen opp. vipper man tilbake så girer den ned. når den står i D så vipper man spaken et hakk til venstre. da står den i sport. vipper man den frem eller tilbake der så girer men opp og ned selv. da står det M i dashen (manuel) da kan man gire opp og ned som man selv vil fra 1 til 5 gir. slik ser steptronic giret ut ok, kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 steptronic er jo det samme som tiptronic. bmw er litt sære og har eget navn bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå