Steinar78 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Noen som vil redde den gamle sliteren min fra å dø? Se annonse på AutoDB.no: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2110506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 skulle gjerne reddet den eg, men vil vite meir om rust standar, ellers standar på bulker osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Vært kjekt med bilder av rusten og diverse. Du skrev i annonsen at den skulle inn i april/mai igjen. Hva som må gjøres da? Eller tror du at den er i en såppas stand at du kan bare dra nedover å få den godkjent? Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Det er mer å tjene på å selge den i deler... Dersom du skal det er jeg interessert i et par ting, så du kan sende meg en PM om det er aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar78 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Da var bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg