Bmw P0wer Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Hei Er ute etter justerbar senk til min E34 M5 noen som kan tipse meg om noe bra og noelunde rimelig ? er de foresten noe problem å skaffe til M5 ? vil ha noe eg kan få gokjent på bilen liksom setter stor pris på svar, helst snarest mulig Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 kw, fk er bra sett du får godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw P0wer Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 ok så har ikke noe å si at de er M5? mye senker desse settene da? og priser? og hva mener folk her inne om hvor mye en e34 bør senkes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Det spørs vel litt hvilke felger du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw P0wer Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 blir noen 18" e34 M5 felger nå først vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 ok så har ikke noe å si at de er M5? mye senker desse settene da? og priser? og hva mener folk her inne om hvor mye en e34 bør senkes ? jo du må jo finne et sett som er bregnet for m5 da. har med vekt og innfesting og gjøre. kw koster vel fra 15k. er rustfritt og justerbart fk koster vel rundt 10. har kw på min m5 touring og veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw P0wer Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 fått tilbud på et FK sett til 8100 de senka 45-75mm synest de hørtest lite ut eg, eller er de ikke de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Vært i kontakt med "polardego" her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw P0wer Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Vært i kontakt med "polardego" her på forumet? nei trur ikke de, var en eg fant på finn.no som ga meg de "tilbudet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 45 - 75 da har du senk i massevis.. Jeg kjørte med Vogtland 60/40 senk med gule koni og 18" M5 felger fra e39 et 17. Satt på senkeskåler, og da var det ikke snakk om og kunne senke mer uten og valse. Bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Det senker mer enn nok, husk at du må være forsiktig med bunnpanna di også. Jeg monterte nettopp KW 2 coilovers på min, kan anbefale det Men settet koster ca 20 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 sendte deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå