Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg ny carbon logo til og ha i rattet,men lurer litt på hvordan det er og fjerne den gamle logoen,trodde det bare var og vippe det av med eit skrujern,men det var det ikkje,virker som det er festet på tre punkt i fra innsida og ut,noen som har gjort dette før?

Er eit org. 4eika ratt det er snakk om!

Skrevet

Er logoen i litt tykk hardplast eller er den i metall?

Den skal være bare til å vippe ut, men de "karbon" emblemene pleier å være tape bakpå og skal bare limes utenpå den gamle logoen..

Skrevet

logoen er i metall.vil det ikkje se litt merkligt ut og montere logoen utenpå den andre da?men har vurdert tanken ja,eneste problemet er at den orginale logoen har fått litt merker og bulker her og der,p.g.a at vi har prøvd og få den løs...har googlet litt,men fant bare en som har fjernet logen,han nevnte at den var festet med noen nagler eller noe!

Skrevet

Min logo var slik og.. men den løsnet til slutt :lol: Sitter bare trykt inni..! Jeg har limt et emblem rett på plasten bak, det såg ganske bra ut!

På biler med logo i hardplast(litt tykkere) så er det like fint å lime emblemet utenpå denne.

Skrevet
  Superbeetle skrev:
Min logo var slik og.. men den løsnet til slutt :lol: Sitter bare trykt inni..! Jeg har limt et emblem rett på plasten bak, det såg ganske bra ut!

På biler med logo i hardplast(litt tykkere) så er det like fint å lime emblemet utenpå denne.

Åja!

Så det er egentlig berre til og dra skikkelig til? :)

brukte du noe spesielt verktøy til og få den av,eller bare mye bannskap og eit flatt jern :)

Skrevet

14022009673.jpg

Limt på utsiden av org. emblem.

14022009674.jpg

I instruksen jeg fikk med mitt emblem fikk jeg beskjed om IKKE å prøve å vippe av gammel emblem da dette kunne utløse airbag.

Skrevet

hmm,skjønner!!

nei er jo kanskje litt i drøyeste laget og prøve seg på det,visst det er ein mulighet for at airbagen kan takke for seg da..takk for tipset iallefall:)

Skrevet

Jeg limte også mitt carbon emblem utenpå det gamle da jeg monterte mitt. Tok først ut det orginale, som var i hardplast, og fant ut at det var like greit å lime utenpå. Ser like pent ut om det er klistret på utsiden også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...