Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lakkert sine felger gull og har noen koder å anbefale? Evt, en plass hvor jeg kan finne d? Vet at felgleverandørene holder sine lakkoder for seg selv :(

Skrevet

Nesten ingen som har ekte bbs lm, så tviler på du får noe svar på den konkrete felgen her altså. Kan jo prøve e46.com eller google?

Hvilken dimensjon har du på felgene forresten?

Skrevet
Nesten ingen som har ekte bbs lm, så tviler på du får noe svar på den konkrete felgen her altså. Kan jo prøve e46.com eller google?

Hvilken dimensjon har du på felgene forresten?

Er vel snakk om replika her også, men det har vel lite å si mtp lakkode:)

Men gå for gull, det fremhever felgen bedre, syntes de blir kjedelige i sort..

Skrevet

Dette er nok ikkje snakk i ekte BBS LM, men som sagt så har vel det ikkje noe med fargen på felgen å gjøre :)

Er snakk om 19" MorteyM

Skrevet

velg fargekode selv og få de skikkelig lakkert med billakk.. ( pulverlakk har jeg dessverre sett varierende resultater på)

iom det er kopi felger så er vel ikke fargekoden så nye vel ?

Skrevet

Trenger vel ikkje være original koden, men tenkte å få se noen forskjellige gullfarger, men tenker jeg tar meg en tur innom ei lakkeringssjappe og hører litt. Blir det bra med billakk da? Ikkje interessert i høyglans i senter egentlig.

Skrevet

da anbefaler jeg på det sterkeste www.bmautosport.co.uk

Jeg betalte 779£ for mine felger som den gangen var rundt 6700kr. Momsen kom på 850kr fordi han hadde skrevet at varenes verdi var på 300£ :)

Tok rundt 1uke ifra den var sendt til jeg fikk den :)

Skrevet
Trenger vel ikkje være original koden, men tenkte å få se noen forskjellige gullfarger, men tenker jeg tar meg en tur innom ei lakkeringssjappe og hører litt. Blir det bra med billakk da? Ikkje interessert i høyglans i senter egentlig.

Vanlig lakk fungerer bra det , mine felger har ihvertfall holdt fint i mange år nå ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...