Sindre AA Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Jeg har en 2008 118d 3-dørs. Vinduene er rammeløse og blir derfor hevet og senket ca 1 cm når du åpner og stenger døren. Men nå har denne funksjonen sluttet og fungere på passasjersiden. Når en person skal inn på fører siden må jeg åpne vinduet for så og stenge det når døren er lukket. Det er her flere feil kommer inn i bilde. Når jeg så prøver å kjøre vinduet til topps igjen, kjøres det ca 7cm ned igjen med en gang det treffer toppen..... Jeg har fulgt instruksjonene i instruksjonsboka om å nulle tilbake styreenheten i døra og dette har funket tidligere (har hatt feilen før), men nå hvis jeg gjør det samme risiker jeg at vinduet blir "låst". Dette er jo en såpass ny bil at jeg bare må rett til forhandleren, men er det noen av dere som har hatt den samme feilen?
viplash Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Har du ikke GARANTI? Han sier jo det er en såpass ny bil, at han skal rett til forhandleren. Så regner jo med at han har garanti.
Mr E30 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 dette er en garanti sak. sånnt kan ikke gå i stykker så fort.
hagenisse Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Er ikke dette problemet fremdeles ikke fikset? E36 har jo samme greiene... Go BMW!
Gisse86 Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 sikkert bare sensoren i dørlåsen som er ødelagt/dårlig kontakt. kan fikses ved å justere døra litt lenger inn muligens, men skal jo strengt ikke være nødvendig på en så ny bil!!!
-Anders- Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Er ikke dette problemet fremdeles ikke fikset? E36 har jo samme greiene... Go BMW! Satt å tenkte det samme med en gang jeg begynte å lese 1. post. Skal dem på død og liv ha rammeløse vinduer, så får de komme opp med et system som fungerer!!
le0n Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Har du prøvd og "restarte" de elektriske vinduene? Står nok i instruksjonsboka di hvordan du kan gjøre det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå