JuB Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Hei, noen som kan måle fra senter på framfelg til kanten på skjermen? Jeg har 34.5cm, på pappa sin 320D touring er det 37.5. Vi har begge M-pakke, M-sport eller hva det er. Ellers hva er enklest måte å måle høyden på en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Sjekke om du har orginale fjører er vel det enkleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Tror den er senket, dette er bilde av fjør foran. Lurer på hvor mye det kan være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Den der er senket mer med Lowtec fjærer, ser ikke nr bak navnet på produsenten, kan du skrive det opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Hei,noen som kan måle fra senter på framfelg til kanten på skjermen? Jeg har 34.5cm, på pappa sin 320D touring er det 37.5. Ellers hva er enklest måte å måle høyden på en bil? Høres vel ut som en grei måte å måle høyde på det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 øh, står no lowtech og 30/60, så å regne ut at JA den er senket med lowtech fjører samt at det er 30/60 burde vel være det enkleste ? eller er JEG helt på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 øh, står no lowtech og 30/60, så å regne ut at JA den er senket med lowtech fjører samt at det er 30/60 burde vel være det enkleste ? eller er JEG helt på jordet? Hva står på fjøra sa du? 30/06 står det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Bilen din er senket 30mm, Lowtec er produsent av senkefjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 oops, ja det stemmer, men da er den sikkert produsert i 2006 tipper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Tja, synes jeg har husket at et lowtec sett jeg satt på en e34 hadde ikke like lite senk som stod på fjærene, tror det stod 25 eller 35 på fjæra, mens de senket som ble kjøpt senket 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Tok 2 bilder, på begge ble modellnummeret "blitset" bort Hoem: Husker du om bakfjør også var grå? På min var det grå foran og sort bak. Er det noen som har en 2002-2004 modell 320d som kan måle høyden foran og bak fra felgsenter til kanten på skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå