Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, må innrømme jeg ikke har de altfor store forhåpningene, men jeg vil ha bort lyktene, og føler det er dumt å kaste dem.. Og for alt jeg vet, kan det hende jeg finner noen som liker det?

Alle bud vurderes;)

Skrevet

Dette er ikke lexux, men crystal clear lykter..

De er finere på en lysere bil..

Hvis du hadde kjøpt sotede, eller gjør det selv så blir det slik:

Med lys

P5240282.jpg

Eller på lang avstand uten lys med dårlig kamera:

DSC00379.jpg

Skrevet
Får bot for den parkeringa der... Er over hvitstripa med høyre bakhjul. Ikke bra...

Vet OT i salgstråd er bannlyst, men ler så jeg triller :)

Det værste er at for en uke siden så gikk politiet ut og sa at de nå fremover skule slå HARDT ned på feilparkeringer i sentrum, så du hadde liksom den akkurat timet også den kommentaren.. Får vel nesten fjerne bilde ellers risikerer jeg en bot for feilparkering.. Skal ikke se bort fra at det er tilbakevirkende kraft:lol:

Skrevet
Oi, sotede var de jo faktisk ikke så verst:D Hmm.. Breitbau, nå ødelegger du alt her :P

Ble i tvil nå....

Jeg kjøpte sotede, og brukte mer lyktespray for å få de enda mørkere.. Var jalla disse også før når de ikke var mørke nok.. Men med 7-8 tynne lag til ble de slik.. Kan hende du må ha oppmot 12 tynne strøk, men husk at det skjer forferdelig fort mot slutten, så det lureste er å prøve-montere mot slutten mellom hvert strøk;)

Forøvrig brukte jeg meca spray.. Har ikke hatt noe trøbbel med avflassing på disse, annet enn på tåkelysene der jeg hadde xenon, men glasset sprakk på de så det sier litt hvor varmt det var. (trodde xenon var kaldt jeg men niks..)

Jeg ville også tapet over den øverste delen de første 2-4 strøkene så denne forblir litt lysere enn nederste delen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...