Joe Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 eg har to par dekk foran og bak. Ene er nokian og andre contisport. Setter eg conti sport foran så sporer bilen min noe voldsomt. Setter eg de bak og nokian foran, så kjører bilen helt normalt. Alle dekkene er av samme dimensjon. Vil det si at BMW og Continental dekk ikke hører sammen eller ? Hvilke dekk burde eg passe meg for å kjøpe i fremtiden ?
Ellingsen B. Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 har du hatt forstillingskontroll eller at foringer etc er ok? Jeg har kun bra erfaringer med conti og det skal jo være noe av det beste av dekk man får. Har Conti på framdekka på 17" felgene til compactn og kunne gjerne tenkt meg de igjen!
Joe Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 har du hatt forstillingskontroll eller at foringer etc er ok? Jeg har kun bra erfaringer med conti og det skal jo være noe av det beste av dekk man får. Har Conti på framdekka på 17" felgene til compactn og kunne gjerne tenkt meg de igjen! kan hende foringene mine må skiftes, - der bare det at hvorfor sporer ikke nokian dekkene i det hele tatt ? Hva er forskjellen på de egentlig ?
hagenisse Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Lufttrykk? I motsettning til Ellingsen har jeg ikke noe godt inntrykk av continental sine sommerdekk.
Morty999 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 jeg har ikke noe dårlige erfaringer med conti, men syntes vinterdekka dems imponerer meg mer enn sommerdekka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå