Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vannvittig nydelig denne, skulle til å kommentere at du måtte ha nye felger, men de nye var mye bedre enn de gamle hvertfall.. Alpinafronten, hvor har du fått tak i den?

Ja de forgje felgene var noe jeg fik av en kompis for en slikk og ingen ting i en tid hvor penger var stooooooor mangel vare:p

De felgene jeg har nå fulgte med ix'n jeg kjøpte i vinter.

og må si jeg ble veldig positivt overrasket når jeg satte dem på;)

btw, alpina'n stod på bilen når jeg kjøpte den men har sett at dem har den hos: www.koed.no

;)

Skrevet
Rå bil, men skulle likt og sett den i en annen farge! : ) Smak og behag, hehe.

Ja var veldi usikker på hvem farge jeg skulle ha den når jeg lakkerte den. men lommeboka sa at jeg måtte beholde fargen som var for å spare litt peng. når jeg nå ser bilen nyvaska så er jeg VELDIG glad for at det ble den fargen;) er ikke så mange som har den:D

Du gjorde helt rett i å beholde fargen, den er grom. :)

Takker og bukker;)

Skrevet
Tror kanskje jeg så bilen din en gang for ikke så lenge siden. Liker utseendet :)

Skal ikke se bort i fra det nei.. jeg har kjørt en del siden jeg fikk den på veien igjen.

så du er Kongsberg kar? kan ikke huske å ha sett bmw'n din i by'n men...

Skrevet
Tror kanskje jeg så bilen din en gang for ikke så lenge siden. Liker utseendet :)

Skal ikke se bort i fra det nei.. jeg har kjørt en del siden jeg fikk den på veien igjen.

så du er Kongsberg kar? kan ikke huske å ha sett bmw'n din i by'n men...

Er det ja, bor oppover mot Funkelia. BMW'en er særdeles lite kjørt, men har blitt noe i løpet av vinteren.

Har kjøpt meg en '76-modell Corolla som jeg kjører rundt i nå, som bruksbil ;) Sennepsgul, lettgjenkjennelig.

Skrevet

Bilder liker vi vettu! Meget pen E30 du har der, misunner dere som kan kjøre rundt i deres ferdige biler mens noen av oss andre har bilen liggende utover hele garasjegulvet :wink: hehe

• 1 year later...
Skrevet

Nydelig farge på bilen må jeg si, du gjorde helt rett i å beholde den. :applause:

Ble litt misunnelig nå :wink:

Har du vurdert å lakke speilene i samme farge? tror det hadde blitt pent :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...