popoval Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Vannvittig nydelig denne, skulle til å kommentere at du måtte ha nye felger, men de nye var mye bedre enn de gamle hvertfall.. Alpinafronten, hvor har du fått tak i den? Ja de forgje felgene var noe jeg fik av en kompis for en slikk og ingen ting i en tid hvor penger var stooooooor mangel vare:p De felgene jeg har nå fulgte med ix'n jeg kjøpte i vinter. og må si jeg ble veldig positivt overrasket når jeg satte dem på btw, alpina'n stod på bilen når jeg kjøpte den men har sett at dem har den hos: www.koed.no
popoval Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Rå bil, men skulle likt og sett den i en annen farge! : ) Smak og behag, hehe. Ja var veldi usikker på hvem farge jeg skulle ha den når jeg lakkerte den. men lommeboka sa at jeg måtte beholde fargen som var for å spare litt peng. når jeg nå ser bilen nyvaska så er jeg VELDIG glad for at det ble den fargen;) er ikke så mange som har den:D Du gjorde helt rett i å beholde fargen, den er grom. Takker og bukker;)
popoval Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Fikk tatt flere bilder Veit jo hvor glad folk her er i bilder;)
Leadfoot Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Tror kanskje jeg så bilen din en gang for ikke så lenge siden. Liker utseendet
popoval Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Tror kanskje jeg så bilen din en gang for ikke så lenge siden. Liker utseendet Skal ikke se bort i fra det nei.. jeg har kjørt en del siden jeg fikk den på veien igjen. så du er Kongsberg kar? kan ikke huske å ha sett bmw'n din i by'n men...
Leadfoot Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Tror kanskje jeg så bilen din en gang for ikke så lenge siden. Liker utseendet Skal ikke se bort i fra det nei.. jeg har kjørt en del siden jeg fikk den på veien igjen. så du er Kongsberg kar? kan ikke huske å ha sett bmw'n din i by'n men... Er det ja, bor oppover mot Funkelia. BMW'en er særdeles lite kjørt, men har blitt noe i løpet av vinteren. Har kjøpt meg en '76-modell Corolla som jeg kjører rundt i nå, som bruksbil Sennepsgul, lettgjenkjennelig.
FTE Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Bilder liker vi vettu! Meget pen E30 du har der, misunner dere som kan kjøre rundt i deres ferdige biler mens noen av oss andre har bilen liggende utover hele garasjegulvet hehe
bustadmo Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Nydelig farge på bilen må jeg si, du gjorde helt rett i å beholde den. Ble litt misunnelig nå Har du vurdert å lakke speilene i samme farge? tror det hadde blitt pent
lloydsb Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 pent look på bilen.. men de felgene ødela hele stuk'et men smak og behag.. men ang felger har bilen mye og hente og fortjenner noe mer spennede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå