BmwKlovn Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Virker ikke som du tar imot tipsa her inne men er fast bestemt på gåen motor. Skal du først åpne opp for å leke doktor, plukk ut hele motoren og bruk den som dregg.. Ikke bruk penger på den, kjøp deg en ny 2liter eller 2,5.. Får hivd etter deg så!: )
Glenno Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 noen som kunne gitt meg en kjapp DIY på detta? hadde vert bra for jeg setter i gang og skrur i morgen Prøv denne linken. Ligger mange DIY med bilder etc.. her: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... h_main.htm . Ellers så koster vel ikke Haynes så mye heller.
bergeee Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 den går ikke på tomgang. skal sjekke det fordeler lokket en dag. for har en liten mistanke om at reima har hoppet over at hakk. pga det smeller noe jæåvlig i potta når jeg ruser den
knoote Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 tydlegvis tennings feil. som man kan få når fordeler loket er utslitt eller ødelagt. vist rotorn er hakkete kan den også påvirke slikke ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå