bergeee Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 hallo. jeg har en bmw e30 320. og den starter ikke for alt i verden når jeg kjinner. men når jeg triller den i gang. da kommer den med en gang. så er den jævlig slapp på gassen. men når den først kommer så kommer den. hva kan detta være? jeg trur kansje den kan være dårlig komp i den. kan det vere derfor?
knoote Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 har vært borti samme problemt med en mercedes 190 e 2.6.. det jeg gjorde var å bytte fordeler lok og rotor.. volla! bilen kurert
bergeee Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 hmm. trur jeg skal ta komp test på den så fort som mulig. hvor mye komp skal det være på denne motoren?
-Roger- Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Det er 2 følere som sitter på girkassen som er problemet... (Ganske sikkert)
E36Cab1 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 For lav spenning på primærkretsen ved bruk av startmotor vil gi slike symptomer,sjekk dette.
Towwy Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Det er 2 følere som sitter på girkassen som er problemet...(Ganske sikkert) Er ikke følere på girkassa på m20b20.
-Roger- Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Det er 2 følere som sitter på girkassen som er problemet...(Ganske sikkert) Er ikke følere på girkassa på m20b20. Hvilke motorer som hadde de følerne da? Jeg trodde det bare var e30 facelift motorene som ikke hadde de.. En kompis hadde forøvrig akkurat same problem som trådstarter og da var det de følerne. Det var en s14b23
bergeee Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 hmm skal sjekke det i morgen. men merka en ting i sta. når jeg har kjørt den varm og greier. så er det litt liv der når jeg kjinner. men ikke mye. popper litt og sånn men ikke noe start.
bergeee Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 har helt nye plugger. men det er dårlig komp i den fant jeg ut:) så da tar jeg og bytter topp pakning og sjekker åssen det ser ut. har en mistanke om at det er en sprekk i toppen min:S har hørt at det er noe sånn strekk bolter eller noe i toppen som må byttes vær gang du skrur de ut. man må jo stramme toppen til i et sånn mønster med froskjeldig moment osv. noen som kunne gitt meg en kjapp DIY på detta? hadde vert bra for jeg setter i gang og skrur i morgen
knoote Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 men har du sjekka fordeler lokket for sprikker? når motorn blir varm blir sprekka støre... og da får du problemer å holde den i gang. men når du slepp den i gang.. hold den seg då på tomgang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå