Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo. jeg har en bmw e30 320. og den starter ikke for alt i verden når jeg kjinner. men når jeg triller den i gang. da kommer den med en gang. så er den jævlig slapp på gassen. men når den først kommer så kommer den. hva kan detta være? jeg trur kansje den kan være dårlig komp i den. kan det vere derfor?

Skrevet
Det er 2 følere som sitter på girkassen som er problemet...

(Ganske sikkert)

Er ikke følere på girkassa på m20b20.

Skrevet
Det er 2 følere som sitter på girkassen som er problemet...

(Ganske sikkert)

Er ikke følere på girkassa på m20b20.

Hvilke motorer som hadde de følerne da?

Jeg trodde det bare var e30 facelift motorene som ikke hadde de..

En kompis hadde forøvrig akkurat same problem som trådstarter og da var det de følerne.

Det var en s14b23

Skrevet

hmm skal sjekke det i morgen. men merka en ting i sta. når jeg har kjørt den varm og greier. så er det litt liv der når jeg kjinner. men ikke mye. popper litt og sånn men ikke noe start.

Skrevet

har helt nye plugger. men det er dårlig komp i den fant jeg ut:) så da tar jeg og bytter topp pakning og sjekker åssen det ser ut. har en mistanke om at det er en sprekk i toppen min:S har hørt at det er noe sånn strekk bolter eller noe i toppen som må byttes vær gang du skrur de ut.

man må jo stramme toppen til i et sånn mønster med froskjeldig moment osv. noen som kunne gitt meg en kjapp DIY på detta?:) hadde vert bra for jeg setter i gang og skrur i morgen

Skrevet

men har du sjekka fordeler lokket for sprikker? når motorn blir varm blir sprekka støre... og da får du problemer å holde den i gang. men når du slepp den i gang.. hold den seg då på tomgang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...