erneland Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Har en 02:a också: Trevlig sida ni har här! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Flere bilder!!Så ut som nydelige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Drømmebilen min, ble helt skjelven jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 grom bil, er det du som har tråden på gatebil forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Sykeste!!! herlig syn, hiv gjerne inn flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 sykt deilig bil det der vil se flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 grom bil, er det du som har tråden på gatebil forumet? Det er han! Utrolig grym bil du har der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 En vän till mig ägde bilen i många år och sedan köpte hans granne (naboe?) den och körde i ett halvår sen sålde han den till mig! Säljer den aldrig Köper på mig motordelar för att bygga en identisk motor med bättre delar. Har två TURBO-toppar från 745i (Alpina använde sådana toppar). De senare gjutningarna hade bättre vattenflöde och saknade TURBO-relieffen. Just nu så laddar jag 1.1 bar och turbon är från B7S. Effekten ligger på ca 370-380hk och vridet är 550+Nm ca. Min 02:a igen. Får skaffa fram lite fler bilder av B7:an när jag är i Sverige igen (i helgen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 grom bil, er det du som har tråden på gatebil forumet? Det er han! Utrolig grym bil du har der ja! Så du hänger här med Jag funderar på att dra till Gatebil. Det var någon fotograf för Autofil Bilsport(??) som eventuellt ville göra ett reportage om 02:an. Vet inte om jag hinner klart men turbomotorn är ihopsatt till helgen och jag slänger dit ett vanligt insprutarinsug så länge Kanske.. kanske jag hinner! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 er ofte på gatebil forumet, er ingen aktiv bruker. men siter og ser på mange av de gromme bilene. men man må hit for å finne dom aller råeste bilene;) har sett på bila dinne mange ganger på forumet. og vil si jeg liker dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Morro att höra! Lovar att besöka lite träffar i Norge. Det har varit mest studier och familj under många år men jag har byggt lite då och då. Nu kommer 02:an snart att rulla av egen kraft iaf! ... och det var ta mej fan på tiden Finns det några B7 Turbosar i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Mycket snygga vagnar. Velkommen til Bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Hei, informerte litt folk tidligere om den syke bilen din! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101363&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Er ikke mange av dem i Norge dessverre, men om jeg noen gang får penger til overs blir det en til E28 B7 Turbo er i mine øyne det råeste med BMW-logo noensinne laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå