Gå til innhold

Kamera, laptoper, mp3spiller, gps +++ selges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokia er en slide. Svart! God telefon, ingen operatørlås!

Skrevet

Rart at "prosjekt34" er villig til å ødelegge så mye for seg selv da, spesielt når han driver st-import. om det ikke løser seg snart så kan han jo likesågodt kutte ut bmw delene på nettsiden.

Men han har vel en god forklaring tenker jeg :)

Skrevet

Huff, dette er ikke bra. Har vært MYE stress i det siste. Jeg holder på å pusse opp nye lokaler til st-import så jeg har veldig mye å gjøre. Skal ansette en til å ta seg av sendinger osv. så det kommer til å bli mye bedre fremover. Beklager dette på det sterkeste.

Matsn: ja jeg fikk ikke tid til å sende lyktene dine så jeg har regsitrert at du avbestilte de. Beklager det, om du ønsker å bestille igjen så send meg en pm.

Og ja, folk får det de betaler for så dere trenger ikke bekymre dere for det. Angående sporingsnr så har det vært litt texas med sporingslappene her. Til dere med 6500 og GPS så har dere de på Tirsdag. Jeg finner ikke lappene, men de er sendt!

Og det er helt sant som Arnesen sier her at det er ikke vits å drive butikk om ting skal være slik. Lover bedring her! Uansett så har jeg svært mange fornøyde kunder, det kommer bare så mye lettere frem når noen er misfornøyde. Kommer også til å få automatisk track & trace system til webshopen. Og for dere som bor i Ålesund så blir det nå flotte lokaler på Emblem med hele utvalget til ST-Import i butikken. Her kan du også få ferdiglakkerte fangere til de beste prisene såklart. Det blir også heftige åpningstilbud og mye show når vi åpner sjappa i slutten/midten av april. Ikke minst åpningstider fra 10-19 man-fre:)

Håper at ST-Import fortsatt kan være et valg for dere og at dere som har handlet av meg privat nå blir fornøyde til slutt.

Mvh Stig

ST-import.no

Skrevet

Jeg har fått kameraet jeg :)

Men bedre om du sier at det tar et par dager før du får sendt ting, slik at folk ikke blir skeptiske og maser masse på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...