Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja var kun for panser:) da lakkerer du for meg da:P

hehe :wink: Hvordan kan det være så stor forskjell da tro? hva slags lakk skal du ha? jeg spurte etter vannbasert med perlemor effekt...

Skrevet

Har ikke nr til han som lakkerte nå, men vet at han jobber i et lakkeringsverksted i gården til Bertel O.Steen, om du er litt kjent i Lillestrøm. :wink: Står en del biler utstilt der det har vært en bensinstasjon tidligere...

Vet at Bertel bruker det lakkverkstedet for garanti utbedring av rustskader osv, så de vet hva de driver med :wink:

Bare et tips om du vurderer fremtidig hellakkering.

Skrevet

Hørtes jævli dyrt ut det tilbudet du fikk :P hehe...

Skal ha breifront osv til min e34, så blir moro å se hvilkene priser eg får her i bygda..

Beste prisen hittil på hellakkering er 25k med alt av grunnarbeid.. Med kvitto.. =)

Skrevet
vurderer hellakkerin nå jeg:) eller ja burde fått tak i noen m5 fangere først;) men skal spore opp han jeg;) var det med nedpussing og lakk?

Jeg pusset ned hele bilen selv, og sparklet opp noen småbulker og steinsprut. Leverte bilen til lakkerern, men han var ikke helt fornøyd. hehe, så da pusset han over bilen et par ganger til, før den gikk i lakkboksen :wink:

Skrevet

Det hadde nok ikke blitt noe særlig dyrere for min del, om jeg ikke hadde pusset ned bilen før jeg leverte den :wink:

Siden han pusset over to ganger til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...