Bmw-power85 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Da har jeg fått meg en fin bruksbil da min e34 m5 står for øyeblikket Dette er en 318iat 1996 mod Var egentlig ganske fornøyd med alt på bilen, så derfor tror jeg ikke det blir noe større mods. Planene for bilen -Sote fremvinduene -Svarte baklykter -Xenon i fjernlys og tåkelys -Nye tåkelys -Vurderer nye coilovers -+ noen andre småting Det som er gjort med bilen -M-tech fangere -Angeleys -Sideskjermer fra nyere modell med krystallhvite blinkers -Sota vinduer med 3m film (alle utenom foran) -Røde baklykter (spraylakkerte) -Sportseksos -Nylig hellakkert -Supersport høydejusterbart senkesett -M3 speil -Div stereo med lcd skjerm foran og i nakkestøttene -8x18 GS Goldline felger på sommer med 225/35R18 -8x17 E60 m5 kopi felger på vinter med 215/45R17 -Dette var alt jeg kom på akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Knallpen touring det her. Det er vel gammelbilen til andres_w? Hva med sort takspoiler? Kunne brutt opp litt i tillegg til at det står i stil med resten av det sorte listverket på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Knallpen touring det her. Det er vel gammelbilen til andres_w? Hva med sort takspoiler? Kunne brutt opp litt i tillegg til at det står i stil med resten av det sorte listverket på bilen. Ja det stemmer det. Er gamle bilen til Anders_w Det kunne gjort seg med svart takspoiler ja, får nesten se hva jeg finner på etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 ser jo ut til og være en riktig så fin touring dette, aldri feil med rød (med sorte detaljer) e36 touring Gratulere med fet bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Kan jo ikke bli feil når en Wenås har hatt den. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Takk for det Kjekt med positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Går faktisk å lurer på motorbytte og etterhvert Har sikla ganske mye på s50b30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Da har jeg lagt ut nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Flott med flere touring eiere her inne Rød er pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Gratulerer, flott touring! Perfekt felgpakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Takk for det Jeg syns det er alt for lite touring her på forumet Burde bli mer av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Dette var jo ein nydlige touring... Ikkje mykje plass i bagasjeromet her nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Ser godt ut broder Men den ser finere ut i virkeligheten. Men når kommer det gt splittere?? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Se her jah:-) Gamle godbilen jo:-) ja gt splittere gjør susen altså savner den bilen... Jeg vil ha Førsterett på kjøp av denne om den noen gang blir til salgs igjen:-) deal? fyf.. den hadde vært totalt overkill med s50! kjør på!!! hehe lykke til videre med bil og modifiseringer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Utrolig flotte bil(er) du har Stig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå