Bmw-power85 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Se her jah:-) Gamle godbilen jo:-) ja gt splittere gjør susen altsåsavner den bilen... Jeg vil ha Førsterett på kjøp av denne om den noen gang blir til salgs igjen:-) deal? fyf.. den hadde vært totalt overkill med s50! kjør på!!! hehe lykke til videre med bil og modifiseringer:) Hehe, ja gt splitterne kommer snart på tenker jg Ja det hadde nok gjort seg godt med en s50 oppi der ja Vi har en deal på den, men bilen blir nok ikke borte på en stund hehe Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Utrolig flotte bil(er) du har Stig! Takk for det ørjan Så deg foressten i den nye pajeroen i dag Fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Ja den er bra den Vente til jeg har eu-godkjent den så kommer heving og 35 tommerene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Ja den er bra den Vente til jeg har eu-godkjent den så kommer heving og 35 tommerene på Sjef! Det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Kjempepen touring Fungerer godt som inspirasjon til min nyinnkjøpte E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Kjempepen touring Fungerer godt som inspirasjon til min nyinnkjøpte E36.. Takk for det Det er jo ikke dumt med litt inspirasjon nei, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Skikkelig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 utrolig pen bil hvordan fikk du til dvd skjermene i nakkestøttene? ser du har orginal "trekket" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Nydelig bil du har fått deg Hvilken senk har denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 utrolig pen bil hvordan fikk du til dvd skjermene i nakkestøttene? ser du har orginal "trekket" Takk for det Desverre så er det ikke jeg som har gjort det Men jeg har skikket på hvordan det er gjort Jeg tror de har målt innvendig på skjermene og kappet ut i nakke støtta, så har de laget et stålfeste inni nakkestøtta som skjermen er festet i Litt vanskelig å forklare, men hvis det er til hjelp så kunne jg prøvd å tatt noen bilder til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Nydelig bil du har fått deg Hvilken senk har denne? Jo takk for det Kjekt å høre Jeg har supersport høydejusterbart understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hvordan er supersport å kjøre?stiv eller akkurat passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Da har jeg fått kjøpt meg et sett nye felger Syns disse var fine på bilen Etter min smak hvertfall Det er GS Goldline felger 8x18 et35 205/35R18 Toyo Proxes T1-R Foran 215/35R 18 Toyo Proxes T1-R Bak Så skal jeg få på 20mm spacer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 hohoh fyfaaan..AWSOME Stig!! Det blei heilgromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Plass til mye mer i den hjulbuen foran hvertfall grattis med felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå