Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OBS: Prisen jeg har satt kvalifiserer ikke som noe "kupp", men med tanke på hva du får bør pris nesten ikke taes med i regnestykket her.Jeg trenger/må/ ikke selge + dette er sjeldne kvaltietsfelger som er vanskelig å få tak i noe som resulterer i høy prisklasse.

Får jeg prisen jeg ønsker kan jeg selge, hvis ikke så gliser jeg bredt hele sommeren igjennom selv.Jeg ønsker ingen diskusjon rundt prisen da kjøp av disse burde dreie seg nesten mer om følelser enn om penger. Dette er muligens en høy pris for hvermansen, men for di som vet hva di prater om er dette som å finne en diamant i en sølepytt. Dette er ikon felger som ikke lenger produseres/kan fåes tak i norge pga BBS er gått konkurs. Meget lette og HARDE felger som tåler juling.

Sommeren står for tur, oppgrader bilen din med disse smykkene!

2stk 8,5x19 ET 35 og 2 stk 9,5x19 ET 40 BBS Challenge + 1 helt ny 9,5x19 ET 40 bakfelg ny i eske.

Alle 4 dekk ok neste sesong.

2 av felgene er yderst lite kantkjørt, men dette er kun rent kosmetisk og vises ikke på 1-2 meters avstand. det er såpass lite at med litt kunnskap og en dremel skal dette være en enkel sak å fikse på.

Spacere på 1,5cm følger med fra FK samt lengere bolter.

Samlet ny pris skal ha visstnok ha oversteget 35 000,-.

Alle 5 felgene er nylig polert med felgvoks og i tillegg Autosol for hånd, så di er like glatt som en nylakkert bil og minst like blank og 100% fri for riper i "lakken". (vaske riper osv).

Pris; 18 000,- + frakt (18890,- inkl frakt)

Eneste settet i norge i denne dimmensjon som er til salgs brukt nå såvidt jeg vet.

nyfelg6-1.jpg

nyfelg8-1.jpg

nyfelg2-1.jpg

Nyfelg1-1.jpg

NB,før felg voks polering og autosol polering.

felg4.jpg

På bildene av felgene bak er det brukt 1,5cm spacer, taes disse av kan ytterligere senking brukes. med spacer og eks 40mm senk bak er det PERFEKT.

TLF: 959 26 332 Markus Vang.

MVH

Skrevet

235x35x19, anbefaler å gå over til 265x30x19 bak ved neste dekkskifte bak pga heftig dekkstrekk bak nå. Men den smale dimmensjonen gjør også at det er mulig å ha "skamsenk"..

Skrevet

Fjern hele annonnsen mener jeg.. Du kan jo ikke selge disse. Er utrolig fete felger som kler hva det er av biler. :D

Skrevet

ja, disse passer E91, og prisen er som sagt i fet tekst, fast fordi jeg ikke har noen grunn/ønske/mål om å selge. men får jeg det jeg vil ha for dem så kan jeg selge dem.

Skrevet

Importør sa på stående fot at det var tomt i norge når det gjaldt 18 og 19, kun 17igjen...men kan bestilles fra sverige...prisene derifra oppga han ikke men forsikret meg at det ble fort dyrt, men at penger ikke burde spille noen rolle når man handlet felger som dette.

Rett før BBS gikk konkurs og felgene fortsatt lå på lager i norge var prisene ca:

5000,- x 3 (bakfelg)

4000,- x 2 (forfelg)

og 2000,- x 4 (dekk)

spacere og bolter ca 1000,-

ca 32 000,- + - minus.

Når det gjelder bytte så er det DISSE som er aktuelle, ingen andre:

Worx Rezax (18)

Rial daytona (19)

Schmidt VN line (18-19)

Skrevet

opp.

Moderatoredit (R Andersen): Det er liten vits i å løfte en tråd etter så få timer. Den var fortsatt ganske høyt oppe på første side. Du må også endre på din signatur, da den er alt for lang. Vennligst les reglene for forumet.

Skrevet

Hei, er forsåvidt jakt etter slike til E91'en, så dette er meget interessant..

Hvilket merke dekk er det på felgene?

Skrevet

Moderator: denne signaturen har jeg hatt i minst 1 år og ser ikke problemet nå plutselig. Ikke har vi avatarer og jeg har ikke en hjernedød setning som signatur men heller bilene jeg har hatt slik at når jeg svarer på poster så vises det at jeg har hatt erfaring med den aktuelle modellen evt.

Jeg ser heller ikke problemet med å løfte min egen tråd etter eget ønske.

Svaen, fordekkene er nye. bakdekk holder ut neste sesong. send meg en melding på mobil så skriver jeg melding tilbake om merke på dekk forann og bak ca halv 5 i dag.

Moderatoredit (R Andersen): Jeg vet at du har hatt denne signaturen lenge, da jeg har bedt deg om å endre den for lenge siden, noe du ikke har gjort noe med.. Det gjør forumet uoversiktelig, og du kan jo tenke deg hvordan det hadde sett ut på forumet hvis alle skulle hatt 10-20 linjer med skrift.

Vi har mange tusen medlemmer her på Bimmers, og hvis alle skulle "bumpe" salgstrådene sine hele tiden, så hadde det blitt "krig" på forumet om å ha tråden sin øverst. Det både håper og tror jeg at du forstår, at slik vil vi ikke ha det her.

Det er en grunn til at vi har regler på forumet, og de skal etterfølges. Du kan jo selv tenke deg hvordan det hadde sett ut her om alle medlemmer skulle gjort som de ville.. Derfor kan du gjøre som jeg har bedt deg om ASAP.

Skrevet

R Andersen, På ett av forumets mest travle sider, altså felg og dekk delen så er en annonse i bunn i løpet av 15 minutt. Jeg ville forsikre meg at annonsen min ikke la seg på bunn så veldig fort. Det er mulig jeg var litt rask, men ser ikke problemet. Derimot ser jeg problemet dersom jeg hadde hatt 2pk med lightere tilsalgs til 15,-.

Det er mulig du har bedt meg om å endre den tidligere, men jeg har glemt det jeg kommer til å gjøre noe med det når jeg får beskjed fra Admin da jeg har over 2000 innlegg på dette forumet og aldri hørt en klage fra en kjeft. utenom deg. Jeg har tidligere prøvd å legge til enda flere biler men ble stoppet av at det var for mye tekst. At den terskelen ligger forbi reglementet er ikke min feil.

Å sitte å si "tenk om alle hadde" blir veldig usaklig synes jeg da det slett ikke er slik at alle har.

Det er en grunn til at vi har gradering og regner jeg med, for å oppnå enn viss form for ansennitet? Det at du skriver til meg nå som om jeg var 14, hadde ett innlegg og ødela forumet på noe vis er skuffende fra en senior bruker som meg selv.

Er ikke meningen å være frekk eller gå utenfor saken men dette irriterer meg. videre, kan du ta ting med meg på PM og ikke i en salgstråd hvor jeg prøver å selge noe til nesten 20 000,- ?

Jeg har sagt i fra til Gunnar om mine synspunkt på saken og mine følelser rundt din reaksjon. Jeg kan fjerne signaturen, men vil først høre hans mening..

Skrevet

Svaen, fordekkene er nye. bakdekk holder ut neste sesong. send meg en melding på mobil så skriver jeg melding tilbake om merke på dekk

forann og bak ca halv 5 i dag.

Hei, befinner meg langt ute på Nordsjøen, så er dessverre uten mobildekning for øyeblikket. Men skriv gjerne dekkmerke her, når du har fått mulighet til å sjekke. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...