Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har noen spørsmål ang inspeksjon 2 og generel service..

Kjøpte en brukt 523i 98 mod, kom rett fra service.

Det jeg oppdaget med bilen, forøvrig under prøvekjøring, var at bærearmer foran var utslitt og katalysator var ødelagt. Innmat var løs og var ulyd. Bareærmene klunket, var omtrent ikke foringer igjen...

Har kvitteringer og skjema hvor de har gått igjennom bilen og det var ingen avvik..

Hadde også med en fra verkstedet for å prøvekjøre bilen ang, katalysator, han mente lyden var helt vanlig...

Blir for dumt at selger av bilen betaler en service på 8000kroner for å gjøre kjøper tilfreds,og de ikke finner noen feil med noe som helst.

Skal man da kjøre med bilen til den detter fra hverandre, for så å bytte delen? blir for dumt..

Spørsmålet er: Burde ikke dette vært oppdaget på service?

Kundeservicen der virker elendig, noen med erfaringer?

Kommer man noen vei med dette, eller er det bare borkastet tid og energi?

Skrevet

Merkeverksteder er generelt veldig dårlig på sevice og tilstandrapport på biler!

Kjøpte selv en 520touring 98 med takst fra et kjent merkeverksted på østlandet. Firmaet fant 0 feil! Jeg fant 18!!!! feil en uke etter på min private løftebukk. Nei, merkeverksteder skal man være forsiktige med.

Jeg har godt grunnlag for mine uttalelser.

Skrevet

Se også mitt svar på bmwccn.no. Må gjenta bare kort her: Skygg unna Bilia som pesten. Er på grensa til å bruke så sterke uttrykk som hat etter min erfaring med de på Fornebu og Risløkka... Unner ingen samme erfaring. Mest useriøse verksted jeg noen gang har hatt kontakt med. Skulle gjerne beskrevet hele min historie, men da måtte jeg opprettet egen blogg for å få plass tror jeg. Noen veldig få punkter er på bmwccn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...