Per Ståle Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Sitter å lurer på hvordan jeg skal få litt mere Power.. Noen som har forsket/prøvd på dette før meg ??? Har egentlig litt lyst til å erstate eksisterende maskin med en M5 maskin. Men er ikke sikker på om det vil passe overens med girkasse osv osv.. Vet at jeg må bruke den bunnpannen jeg har pga stikkakslinger osv Noen som har noe tips/ prøvd dette før meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Tror KOED har alpinamotor til IX. 3,0 på 231 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Har sett på den Alpina motoren.. Stiv pris da Heller mere mot m5 motor hentet på andre siden av grensen. Vist det lar seg gjøre og sammenføye;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Chip er vel nærmest penger ut av vinduet. Turbo gir litt puff for en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Har ikke troen på at chip, vil gjøre meg fornøyd.. Turbo er vel det samme som at jeg må gå en runde med biltilsynet??? Så for meg at vist jeg monterte en m5 motor så ville ikke det være like lett å oppdage. Som om jeg monterte en stor vifte under pansret;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Kanskje en S50 motor vil gjøre susen? Det er jo samme blokka, så vil tro den skal passe nedi dersom du bruker ix bunnpanna og gear? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 S50 motoren.. I hvilken modell sto den i da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 E36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Det er kanskje løsningen jeg søker;) Noen som har erfaring med et sånt motorbytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 EU- kontrollør/ Biltilsyn skal være temmelig trangsynte for å ikke legge merke til at det står en S38 istedet for M50, de ser temmelig forskjellige ut bortsett fra sylinder antall. For ikke å snakke om prøveturen da... Lykke til med eventulet S50 prosjekt (det er jo også svært synlig forskjell by the way) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå