Litjhaug Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Hvor kjører jeg K&N filter som erstater for originalfilteret på nett eller butikk i Trondheim???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Thorsov? Er vel mange butikker i Trondheim som selger bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 ja... men vet ikke om de selger KN filter!! Men skal prøve torshov i mårra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 ja... men vet ikke om de selger KN filter!!Men skal prøve thorsov i mårra... Da spør du da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 så i katalogen til torshov nå... de hadde green filter, men så ikke ut som at de hadde KN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 så i katalogen til torshov nå... de hadde green filter, men så ikke ut som at de hadde KN Er vel like bra det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 har ikke peiling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Bestill fra kollevold evt. Torshov fører ikke k&n. Bare green. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Dette prosjektet må jeg følge med på! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Dette prosjektet må jeg følge med på! Stå på! hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Hehe, du blir mobbet her nå Jeg tror de skal ha innsatsfilter nede på GS på Dora. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 schmiedemann har sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hehe, du blir mobbet her nå Jeg tror de skal ha innsatsfilter nede på GS på Dora. Hehe... Driter i det Bare jeg får kjøft meg KN filter uten å bestille det fra langtvekkistan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Vet ikke om dere har det, men Mekonomen har org K&N filter og innsatser. Lang ventetid for min del ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 ES tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå