Jonass Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Fin bil med rett motor For en mekaniker er det da ingen problem og bytte kulene i kassen. dette kan du gjøre selv og, husk bare og bytte olje og få rett olje i. Den olja må bestiller på bmw forhandler verksted. men har du noen symptomer på at disse begynner og bli dårlig? Her en en meeget bra DIY guide for bytting av kuler i 5hp30 kassen. http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Gamle bilen min jo God bil vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 når er bilen første gang reg i norge ? pen bil og skikkelig comfort biler dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Fin bil med rett motor For en mekaniker er det da ingen problem og bytte kulene i kassen. dette kan du gjøre selv og, husk bare og bytte olje og få rett olje i. Den olja må bestiller på bmw forhandler verksted. men har du noen symptomer på at disse begynner og bli dårlig? Her en en meeget bra DIY guide for bytting av kuler i 5hp30 kassen. http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=70 ha har sett på det du skreiv! ser jo ganske enelt ut for ein så vett ka enn ska gjør.. takker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 når er bilen første gang reg i norge ?pen bil og skikkelig comfort biler dette her i august i år 2000 er første reg i norge.. så koster mer en det smaker å få opp setene enda=( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Klarte ikkje vente lenger med og sett på sommer dekk.. selv om det ska snø neste uke:P her e det noen bilder:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 når er bilen første gang reg i norge ?pen bil og skikkelig comfort biler dette her i august i år 2000 er første reg i norge.. så koster mer en det smaker å få opp setene enda=( sinnsvakt med 55k for å sette i seter. men hadde ikke denne alpina sommerfelger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 når er bilen første gang reg i norge ?pen bil og skikkelig comfort biler dette her i august i år 2000 er første reg i norge.. så koster mer en det smaker å få opp setene enda=( sinnsvakt med 55k for å sette i seter. men hadde ikke denne alpina sommerfelger også? jupp! e bare tull på ein så gammel bil! men men! blei jo tatt av veivesnet med stene opp og veggen i.. så kan ver jeg får bot på 55 lapper + 20 % i straffegebyr.. menne skal prøve alt jeg kan for å leke dum å lure meg unna med ein advarsel ja! har bare dei felgene jeg som er på bildene mine.. vett ikkje om det har vert noe andre felger på.. ganske fornøyd med di jeg fikk med bilen ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Gamle bilen min jo God bil vettu! hadde den lenge? kjempe bil! aldtid ein fryd å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 noen så vett kor eg kan få kjøpt di plast kulene te girkassen henne i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Nja, hadde den noen måneder. Mener at forrige forrige før meg overhalte girkassen på den. Er ikke helt sikker, men mente på at den hadde gått 180.000 eller noe rundt der når kassa ble overhalt. Lykke til videre med knallbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 bilen starte å ligne noe nå! fått bestilt sportspeil og knall svarte baklykter.. og skiftet bak dempere og styrekulene i gir kassen.. og holder på og lakkerer den. vurdere og kjøpe angel eyes men litt usikker.. slenger opp noen bilder:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 noen av delene som skal på fått ny spiller i bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 hva slags fargekode er det du har? så veldig bra ut den blåfargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå