Neonz Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 farge koden er 276 med blue holo flack i:D begjunner og nærme seg noe nå fått lakket smådeler og sideskjørt i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 ser bra ut detta:) sko hatt ein 540 touring men d blei e34 535i sedan på meg:P må sitta på me dg ein dag å få kjenna om d e noe gamp i bilen:) Mvh Ole Kristian (sønnen t lars hvis du ikkje huska meg på navne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 hay hay joa fine bil du hadde fått deg:P bilen min e nå te salgs nå.. nav prøve å ta live av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 har du ikke noen bilder etter at alt ble ferdiglakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulan Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 hvis du finner en delebil i sverige så vil eg gjerne kjøpe frontfangeren om det er en 540. Hei ! Jeg har en 540 fanger liggende her,så betaler du godt...blir den din ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 hvis du finner en delebil i sverige så vil eg gjerne kjøpe frontfangeren om det er en 540. Hei ! Jeg har en 540 fanger liggende her,så betaler du godt...blir den din ! trenge kje lengre da bilen e solgt... tvile den passe på den nye bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå